טוויטר מבלבלת את הצופים עם פרסומת חדשה בטלוויזיה

ג'ק דורסי. האם הוא יצליח להציל את טוויטר?
ג'ק דורסי. האם הוא יצליח להציל את טוויטר?

חברת "טוויטר", שקיימת כבר משנת 2006, החליטה לאחרונה לצאת במסע פרסומות בטלוויזיה שמטרתו להגביר את המודעות לאפליקציה ולגייס לעצמה משתמשים חדשים. האפליקציה, שמספר המשתמשים שלה הפסיק לגדול לאחרונה, נמצאת כבר כמה חודשים בצרות.

במסגרת השינויים שעוברים על החברה לאחרונה הוחלט להחזיר את ג'ק דורסי, אחד ממייסדי החברה והמנכ"ל הראשון שלה, לשמש כמנכ"ל קבוע של טוויטר. דורסי, בן 38, פוטר ב-2008 מטוויטר והקים את חברת Square שמצאה פתרונות לחיוב כרטיסי אשראי באמצעות שימוש בסמאטרפונים.  דורסי, שנכנס לתפקיד בתחילת אוקטובר השנה החליט על שינוי ארגוני פנימי שבעקבותיו כ-350 איש יאבדו את עבודתם, וכן על שינוי מדיניות בכל הקשור לפרסום המותג. ככל הנראה, הקמפיין הטלוויזיוני הוא אחד מהם.

החברה החליטה להתמקד בשידור משחקי הבייסבול – ספורט פופולרי מאוד בארה"ב – ושידרה את הפרסומת הראשונה שלה בטלוויזיה במהלך משחק בייסבול. אממה. הפרסומת הותירה בעיקר הרבה הרבה סימני שאלה, שכן רוב מוחלט של הצופים לא הבינו מה ולמה. התגובות בטוויטר לא איחרו לבוא: "צריך לפטר את האחראי על הפרסומת", "בתור אחד שמשתמש בטוויטר מאז 2007 לא הבנתי כלום.. אני לא יכול לתאר לעצמי מה זה עשה למישהו שאין לו חשבון בטוויטר..", ועוד.

רוצים לראות את הפרסומת? לחצו כאן ותגידו לנו מה אתם חושבים.